טיפול בג'ל נגד נמלים

אז בראש ובראשונה קוראים למדביר מקצועי ומנוסה שיבוא לעשות לכם הדברה פעם אחת ולתמיד. בדקו עם המדביר על איזו הדברה הוא ממליץ, מה יתרונות ומה החסרונות. לאחרונה נפוצה השיטה של טיפול בג'ל נגד נמלים. הג'ל יעיל מכיוון שהוא מחומר סמיך והנמלים נלכדות בו מהר ומתות.

טיפול בג'ל נגד נמלים – יתרונות, חסרונות ושיטות הדברה נפוצות:

טיפול בג'ל נגד נמלים זו שיטת הדברה חדשה יחסית שפרצה לתחום לאחרונה. המיוחד בשיטה זו שהג'ל הוא שילוב של כמה סוגים של חומרי הדברה אשר עורבבו יחדיו ומהם נוצר ג'ל סמיך. היעילות של חומר הדברה זה היא טובה יותר כיוון שהוא הורג את הנמלים מהר יותר.

טיפול בג'ל נגד נמלים מגיע בשפופרת ארוכה עם ראש צר כמו של מזרק. את החומר מזריקים היישר לתוך הקן או לאורך מסלול הנמלים. הג'ל להבדיל מהשפריץ שיוצא במהלך הריסוס, הוא סמיך יותר ואינו מבריח את הנמלים אלא לוכד אותן ברשתו.
[content_block id=21]

בדרך כלל חומר הדברה זה, ג'ל נגד נמלים, הוא חומר הדברה ידידותי לסביבה המאושר על ידי משרד הבריאות והמשרד לאיכות הסביבה. חשוב מאוד לבדוק את תוקף התכשיר לפני השימוש ואת עמידות הרהיטים והריצוף בבית לחומר בפינה נסתרת. רק לאחר בדיקה מקיפה וביצוע הניסיונות ניתן לבצע טיפול בג'ל נגד נמלים להדברת נמלים יעילה ובטוחה.

טיפול בג'ל נגד נמלים – טיפים לשמירה על סביבה נקייה מנמלים:

עובש מושך אליו חרקים ונמלים במהירות רבה, כמו מגנט, על כן חשוב להקפיד להימנע מעובש בארונות המטבח, בפינות הכיורים ובשיש.

כמו כן, חשוב לסגור את כל מוצרי המזון בקופסאות אטומות ואת המאכלים הדביקים כמו סוכר למשל אפילו מומלץ לשמור במקרר.

כדאי להימנע מפירורים של אוכל על השולחן או על הרצפה שכן דבר זה מושך אליו נמלים במהירות.

בכל שאלה ובקשה בנושא של טיפול בג'ל נגד נמלים אנו ממליצים ליצור קשר עם  חברת הדברה מקצועית ישיר למדביר 052-5122999