הדברה בחיפה

 חיפה היא אחת הערים היפות בישראל. היא משלבת נוף הרים, ים, יערות ירוקים ואוויר צלול. בשל ריבוי היערות ובשל הלחות הגבוהה בחיפה השוכנת על יד הים, הדברה בחיפה היא מצרך מבוקש. כדי למנוע חרקים ומזיקים בבית, מומלץ לבצע הדברה בחיפה כל שנה לפני בוא הקיץ. מחפשים מדביר מקצועי ומיומן? צרו קשר עם אבי המדביר ותיהנו מסביבת מגורים נקייה מחרקים וממזיקים.

הדברה בחיפה –  על סוגי ההדברות השונות

 הדברה כימית – הדברה כימית היא הדברה העושה שימוש בחומרים כימיים, חומרים רעילים. בעבר כמעט כל הדברה בחיפה הייתה הדברה כימית. בשנים האחרונות עקב המודעות לנזקים שגורמים החומרים הרעילים, כמעט ולא נעשה שימוש בהדברה כימית  בבתים פרטיים.

הדברה ירוקה – חיפה עיר שוחרת איכות חיים. ולכן הדברה בחיפה ברוב הפעמים היא הדברה ירוקה. הדברה ירוקה היא הדברה אפקטיבית ללא שימוש בחומרי הדברה רעילים. הדברה ירוקה היא טרנד עולמי ולכן כיום כמעט כל הדברה בחיפה ובכל מקום היא הדברה ירוקה.

הדברה אלקטרונית – הדברה אלקטרונית היא הדברה ללא שימוש בחומרי הדברה, אלא באמצעים אלקטרוניים. באמצעות מכשירים מיוחדים אנו משדרים קולות בתדרים הנשמעים רק לאוזני בעלי החיים, צלילים אלו מטרידים אותם והם מחפשים מקום אחד. הדברה בחיפה  בשימוש באמצעים אלקטרוניים יעילה במיוחד להרחקת יונים ועטלפים ועוד.

הדברה בחיפה – טיפים ועצות טובות

 לפני שאתם מזמינים הדברה בחיפה, חשוב לברר האם המדביר משתמש בחומרי הדברה המאושרים על ידי משרד הבריאות.

אם יש לכם ילדים קטנים בבית או חיות מחמד, הזמינו רק הדברה ירוקה. הדברה כימית עלולה לסכן ילדים קטנים, נשים בהיריון, קשישים וחיות בית.

 ההדברה היעילה ביותר היא המניעה. שמרו על בית נקי, אל תשאירו פירורים על השולחן ועל השיש, ייבשו מקומות שבהם יש מים עומדים ואטמו את פתחי הביוב.

כאשר אתם מחפשים חברה העוסקת בתחום של הדברה בחיפה, ערכו סקר שווקים והשוו מחירים. שוק ההדברות הוא שוק פרוץ, תופתעו לגלות את פערי המחירים. עם זאת חשוב לציין כי לא כל הדברה זולה היא הדברה איכותית ויעילה.

 מחפשים הדברה איכותית ומדביר מקצועי? צרו קשר עם אבי המדביר!