הדברה בצפון

 אבי המדביר מבצע פעולות הדברה גם בצפון הארץ, במגוון רחב של אזורים, בבתים, בחצרות, ובגינות.

קיץ בצפון

כולנו אוהבים לבקר בצפון הארץ בחג הפסח ובחופשת הקיץ. מזג האוויר נעים, וצבעים יפהפיים של דשא ושל פרקים ממלאים את הצפון הפורח. אבל מי שגר בצפון יודע שהקיץ אינו מביא אתו רק שמש ופריחה, אלא גם הרבה בעלי חיים לא-רצויים: תיקנים, נמלים, עכברים ומזיקים אחרים, בגלל סיבה זו יש צורך להקפיד על הדברה בצפון.

הדברה בצפון – בקיץ ובחורף

חברות רבות עוסקות בביצוע הדברה בצפון. בעיית המזיקים משמעותית הרבה יותר בקיץ, אך דווקא בגלל זה כדאי להזמין הדברה בצפון בחודשי החורף. מחירי ההדברה בצפון בחורף הם נמוכים יותר, זמינות המדבירים גבוהה יותר ועם ראשית הקיץ, כשהמזיקים רק מתחילים להתעורר, ניתן לבדוק בקלות האם ההדברה הייתה אפקטיבית או לא.

הדברה בצפון – איך נבחר את השיטה המתאימה?

ישנן שיטות רבות של הדברה בצפון: הדברה ירוקה, הדברה כימית, הדברה ביולוגית ועוד. את כולן אפשר ליישם גם בחורף, ובחלק מהמקרים ההדברה בחורף היא גם אפקטיבית יותר.בתקופת החורף, מטבע הדברים, ההדברה תהיה יותר בתוך הבית ופחות מחוצה לו מכיוון שבשיא הגשמים ההדברה פחות יעילה אבל בין תקופות הגשמים- זהו זמן טוב להדברה, לדוגמא, ביצי החרקים מתחסלים בקלות בתקופות כאלו.

כדאי להתייעץ עם המדביר לגבי השיטה היעילה בהדברה בחורף ולבחור את זו המתאימה ביותר עבורכם. חשוב לדעת שישנם מזיקים וזוחלים כמו: צרעות ומכרסמים מסוימים שהחורף היא העונה הפעילה ביותר עבורם ולכן כדאי למגר אותם דווקא אז.

הדברה בצפון בחורף – יעילה לחקלאות

בחודש נובמבר מקובל לבצע הדברה שנקראת: "הדברה טרום נביטה", זוהי הדברה שנעשית בשטחים חקלאיים, מתבצע ריסוס של תכשירים שמגיבים לגשמים ראשונים ומונעים צמיחה של עשבים שוטים במשך החורף. ישנן הדברות נוספות בחקלאות המתבצעות גם לאורכה לעונת החורף.

בגידולי חורף יש  שימוש הולך וגובר בשיטות הדברה מערכתיות, הפועלות נגד המזיקים, כשבתחום זה, לשיטות הירוקות יש יתרון גדל והולך מבחינת יעילות ובטיחות כאחד.

בשיחת טלפון אחת אל המדביר המהיר   תוכלו ללמוד עוד על הדברה בצפון וליישם את שיטת ההדברה המתאימה באמצעות מקצועיותו וניסיונו של אבי 

חייגו עוד ביום 052-5122999