הדברה בקריות

 הקריות שוכנות בצפון הארץ, בקרבת העיר חיפה.  בקריות נכללות הערים קריית ים, קריית ביאליק, קריית מוצקין וקריית אתא. כמו כן, נכללות בקבוצה זו גם השכונות החיפאיות קריית חיים, שמבחינת גודל אוכלוסייתה אינה נופלת מיתר הקריות, וקריית שמואל. כמו תושבי חיפה, גם תושבי הקריות (השוכנות ליד הים), סובלים מלחות  גבוהה וכן מעומס החום בחודשי הקיץ. החום גורם למזיקים ולחרקים לצאת ממקום מחבואם החוצה, לחצרות, לגינות ואף לבתים ולמשרדים. הדברה בקריות נחוצה כעת, לקראת בוא הקיץ ועמו החום. אבי המדביר יכול להגיע אליכם,לייעץ  ולבצע את ההדברה המתאימה לכם.

למה נחוצה הדברה בקיץ?

הקיץ שכבר היגיע ואיתו החמסינים גורמים לגדודי נמלים וחרקים אחרים לצאת מחוריהם. ניתן לראות זאת ברחובות ובחצרות. החרקים נמשכים אל החום ויוצאים לעולם כבר עם בוא ימי החום הראשונים בעונה.

הדברה בקריות תוכל לחסל את מפגע החרקים והנמלים לאורך זמן ולספק לכם איכות חיים טובה יותר.

 הדברה בקריות  – הדברת נמלים

קשה ליהנות בקיץ מפרוסת אבטיח קרה ומרעננת מבלי שאיזו נמלה סוררת תגיע עם חברותיה והן תתאספנה היכן במיץ האבטיח מטפטף. מפגר הנמלים מציק מאד ונפוץ מאד.

הנמלים הם חרקים חברתיים המתרבים במהירות ועם בוא הקיץ יוצאות הנמלים מכל סדק אפשרי. שלב ראשון במניעה הוא לאטום בסדקים וחורים, בשלב מאורח יותר, כאשר הנמלים כבר יצוא החוצה והתרבו , הדברה בקריות אשר יודעת לבצע את מלאכתה כמו שצריך תשלח איש מקצוע בעל רישיון מוסמך אשר יבצע ריסוס מתאים כדי להיפטר ממכת הנמלים.

הדברה בקריות – הדברת מזיקים בסביבת הבית

מי הם אותם 'מזיקים' בקרבת ביתכם? אלו יכולים להיות יונים, עכברים, חולדות וגם זוחלים מסוכנים כמו נחשים. לכל סוג של מזיקים ישנה הדברה ייעודית ומתאימה לו. אינה דומה הדברת חולדות להדברת תיקנים וג'וקים ולכן הדברה בקריות צריכה וחייבת להיעשות על ידי אנשי מקצוע אשר יודעים להתאים את סוג ההדברה לסוג המזיק.

חשוב לדעת!

בתחום ההדברה ישנן הרבה שיטות, כדאי ללמוד עליהן לפני שאם מזמינים הדברה בקריות כדי להתאים לא רק את סוג ההדברה למזיק אלא גם את שיטת ההדברה לרצונותיכם ולהעדפותיכם.

צלצלו אל המדבירים כדי לקבל יעוץ והצעת בחיר    052-5122999