הדברת נמלים

נמלים, מי לא מכיר אותם? הם מגיעות לכל מקום, זוחלות בכל מקום ובעצם כבר התרגלנו לחיות איתם. אבל לא כך צריך להיות הדבר, בהחלט אפשר לפעול נגד הנמלים ולמגר את הופעתם. אמנם כל הנושא של הדברת נמלים הוא לא פשוט שכן בדרך כלל הנמלים מגיעות בהמוניהן. רק מדביר מקצועי, מנוסה ידע בדיוק להמליץ לכם על השיטות היעילות ביותר בנושא של הדברת נמלים.

הדברת נמלים – שיטות הדברה הנפוצות:

ישנם מספר שיטות של הדברת נמלים שרוב המדבירים ממליצים עליהן:

שיטה א': הדברה כימית –  הדברה זו היא הדברה חזקה מאוד והיא בדרך כלל מצליחה להדביר את הקן כולו. החסרונות בהדברה זו שהיא לא ידידותית לבני האדם הגרים בבית. החומרים הרעילים שפוגעים בנמלים עלולים לפגוע גם בבני האדם. על כן חשוב להישמע להוראות המדביר ולנקוט את כל אמצעי ההגנה שהמדביר מציע.

שיטה ב':הדברה ביולוגית – בשיטה זו אנו מפזרים פיתיונות מורעלים עם מאכלים מורעלים שהנמלים אוהבות. הנמלים הפעולות יאספו את המזון המורעל ויבאו אותו למלכה שיושבת עמוק בתוך הקן. ברגע שהמלכה תטעם מהאוכל המורעל, היא תמות ובזה בא הקץ על הקן.

שיטה ג':הדברה אלקטרונית – ניתן להשתמש בחומרים אלקטרוניים מסוימים המשבשים את תדרי הנמלים ובכך משבשים את תהליך העבודה המשותף ביניהן. שיבוש התדרים לא יאפשר לנמלים להמשיך לחיות יחדיו באותו קן ויאלץ אותן לחפש להן מקום אחר, קן אחר.

הדברת נמלים – פיתיונות רעילים, איך בדיוק זה עובד?

שיטת ההדברה הנפוצה בנושא של הדברת נמלים היא שיטת הפיתיונות המורעלים כפי שפירטנו לעיל. בשיטה זו חשוב מאוד לשים דגש על איכות הרעל. אנו לא רוצים שהנמלה הפועלת שמצאה את המאכל המורעל תטעם ממנו ותמות ישר. אנו רוצים שייקח זמן עד שהרעל יפעל את פעולתו והאוכל המורעל יספיק להגיע פנימה גם למלכה. רק על ידי הריגת המלכה נצליח להשמיד את הקן כולו.

אם אתם נתקלים בקשיים עם סילוק הנמלים מביתכם, צרו קשר עם אבי המדביר מומחה להרחקת נמלים כבר שנים בשיטות ידידותיות לסביבה. חייגו עוד היום לפתרון להדברת נמלים ללא יציאה מהבית 052-5122999