הדברה ירוקה לנמלים

לאחרונה העולם נעשה יותר ויותר מודע לסביבה ומשתדל להשתמש בחומרים ידידותיים לסביבה. בין אם זה בנייר ממוחזר או פלסטיק ממוחזר. אנו מוצאים תופעה זו גם בנושא של הדברה מכל סוג שהוא. במיוחד בהדברת נמלים. הנמלים הרי נמצאות בכל מקום ועל מנת להדביר את הנמלים בחומרים כימיים אנו חייבים לרוקן את הבית מיושביו ומתכולתו למספר ימים לפחות. שכן הדברת נמלים מתבצעת בכל חלקי הבית כולו. הנמלים שורצות בהמוניהן בכל מקום. הדברה ירוקה לנמלים היא ידידותית יותר כיוון שהיא לא משאירה אחריה חומרים רעילים המסוכנים גם לבני האדם.

הדברה ירוקה לנמלים – סוד ההדברה הירוקה, יתרונות וחסרונות

ההדברה הירוקה מתבססת על שימוש בחומרים אקולוגיים לא רעילים לבני אדם. ההדברה הירוקה גם אינה משתמשת בחומרים אשר מזיקים מיד לבעלי החיים או לזחלים ועל כן קצת קשה להדביר איתם נמלים לטווח ארוך. הנמלים מתוקף מציאותן בכל מקום שהוא חייבות סוג הדברה חזק אחת ולתמיד אבל מכיוון שמסוכן לרסס בכל מקום בחומר כימי אנו מוצאים פשרה ומדבירים אזורים מסוימים עםהדברה ירוקה לנמלים ואזורים מסוימים בהדברה כימית.

הדברה ירוקה לנמלים מאוד ידידותית לסביבה, עוזרת לשמור על האוזון ועל כדור הארץ. בהדברה הירוקה אנו צריכים לעקוב אחר יעילות ההדברה ולעיתים אף לחזור עליה מספר פעמים בשנה.

המשרד לאיכות הסביבה ומשרד הבריאות מאוד ממליצים על הדברה ירוקה לנמלים אשר מכילה מינימום רעל ומביאה מינימום נזקים.
 

הדברה ירוקה לנמלים – פיתיונות רעילים וחומרים ירוקים
ישנם מקומות במדינת ישראל, יישובים קטנים ומטופחים ששם השימוש בהדברה כימית לנמלים אסורה ומסוכנת. במקומות אלו משתמשים בפיתיונות רעילים על מנת ללכוד את המלכה ואחר כך מדבירים את שאר הנמלים בקן על ידי הדברה ירוקה לנמלים.

שילוב של ניקיון וסדר, טיפוח הגינה והבית, שמירה על היגיינה והדברה ירוקה לנמלים יצליחו לעזור לנו למגר את תופעת הנמלים מקיץ לקיץ. בחורף בדרך כלל הנמלים בתרדמת ולא יוצאות כל כך החוצה אך בימות הקיץ החמים הן עובדות במרץ ואוגרות מזון לימות החורף.

על מנת לקבוע הדברה נגד נמלים הרימו טלפון עוד היום  להדברת נמלים